pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 21. září 2009

menstruační kalíšek



Menstruační kalíšek

Už dlouho mezi kamarádkami lobuju za tuto vychytávku.
Většinu dotazů není problém najít na netu. Důvěrné dotazy klidně zodpovím.

Proč jsem do toho šla já:

- mám husí kůži, když si představím, že se pařím v umělé hmotě, čímž vložky bez pochyby jsou

- ze začátku mi přišlo jedno, zda používám tampony, či kalíšek /z pohledu instalace ;) /

- rozhodně je to výhodná koupě, kalíšek vydrží i deset let

- je to ekologické. Každá žena průměrně za svůj život spotřebuje 10 000 kusů vložek nebo tamponů. Umělohmotné součásti těchto hygienických pomůcek nejsou rozložitelné přirozenou cestou v krátké době, a tak se hromadí na skládkách a zatěžují životní prostředí při spalování ve spalovnách odpadu.

- je to strašně pohodlné, ani nevím, že ho mám, jde používat při jakémkoliv činnosti či sportu, včetně plavání


Odkazy:
kalisek.cz


menstruacnikalisek.cz


vbavlnce.cz

Vřele doporučuji!!!

1 komentář:

Amelie řekl(a)...

Jéje, já jsem konzerva a zatím nemám odvahu.