pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

středa 27. ledna 2010

100. příspevěk na blogu

Když jsem blog začínala psát, tak jsem si nedávala žádná předsevzetí, jak dlouho to vydržím - mám s tím špatné zkušenosti. Vlastně jsem blog začínala psát pro naší rodinu, která je  situovaná tak různě po ČR. Dnes jsem až překvapená, kdo všechno zná informace z těchto stránek.

Největším bonusem jsou internetová přátelství, kterých si moc vážím.

Děkuju, že čtete a píšete komentáře :)


Lucka

6 komentářů:

wlcice řekl(a)...

Tak vzhůru do další stvky, Lucko :-)

Krásná fotka ;-)

Miška řekl(a)...

JJ souhlasím s Wlčicí.Směle do další stovky :-) .

Andrea řekl(a)...

Sluší vám to , fíci:-)

Gabro řekl(a)...

Také musím pochválit fotku - je na ní sympatická rodinka! :-) Tak jen tak dál s blogováním...

Lucka řekl(a)...

Fotku fotila PETJAN :)
je moc šikovná, bydlí kousek od nás..

Jitka Neradová řekl(a)...

Gratuluji ke stovce a souhlasím s ódou na fotku, sluší Vám to. A těším se na další stovku:-)