pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

sobota 16. ledna 2010

K humrovi kečup

Můj manžel včera nakupoval originální ingredience, aby dnes mohl uvařit Carbonara, dle Itala v kuchyni.
Celé dopoledne se těšil. Recept měl nastudovaný, tak se pustil do vaření. Něco mi říkalo, ať udělám polévku, už kvůli Fíkové.
Výsledek manželova vaření vypadal na pohled lákavě. To, že jeho jídlo neocenila Sofi, to jsme čekali, ale že si jeho vlastní žena vezme ke špagetám kečup, tak to bylo trochu moc.
Naštěstí Vaškovi nerupla hlava jako Krytonovi z Červeného trpaslíka, poté co zjistil, že si Lister chce vzít k humrovi kečup.. I tak to musel rozdýchat.

Mám dodat, že jídlo bylo výborné - říká Vašek. Budu mu věřit, já žel nejsem sýrový typ, i když se Vašek tak snaží, abych sýrové pochoutky ocenila.

4 komentáře:

Jitka Neradová řekl(a)...

Mnozí jedí kečup úplně ke všemu. Já jsem tedy víc přes ty sýry, ale kečup ke špagetám mi přijde úplně normální. Tak jako tak, dobrou chuť:-)

Anonymní řekl(a)...

Jsem vůbec rád, že se Luci vůbec odhodlala ochutnat jiný sýr než hermelín nebo eidam. Všem mohu doporučit, vyzkoušejte tento recept s originálními surovinami. Opražená a křupavá Pancetta a parmezán je prostě paráda. A budete mít za 20 min. uvařeno. Nejenže to bylo na pohled lákavé, bylo to hlavně chutné. Mňam mňam………

Mnozí jedí kečup úplně ke všemu, ano je to pravda, ale dát si kečup ke špagetám Carbonara mi připadá, jako kdybych si kečupem zalil svíčkovou s knedlíkem, a to mám kečup taky rád s hranolky třeba.

Já ten kečup Luci prominu, protože postupnými krůčky snad jednou ochutná třeba i tvarůžky.

Fíkovic Vašek.

Andrea řekl(a)...

Milý Vašku Fíkovic...do špaget bych stebou šla..i bez kečupu..ale tvarůžky..tak tam by mě nedohnal ani Brad Pitt:-)

Luci - můj muž zase zalévá smažený řízek tatarkou..a to má vysoký cholesterol...taky mi to přijde mim mísu:-)

a na míchan vajíčka má taky kečup..no Zdeněk Pohlreich by ho nepochválil:-))

Lucka řekl(a)...

Jsem ráda, že je všude něco :)

Ital, Pohlreich, J. Oliver a podobní kuchaři jsou mor :)))