pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 1. března 2010

Výročí

Můj táta dnes slaví. Dnes jsou to tři roky, kdy se ze dne na den rozloučil s cigaretami. Byl silný kuřák, množství kuřiva raději neodhaduji. Když mi to tenkrát máma volala, tak jsem nevěřila, nevěřila jsem, že by můj táta přestal kouřit. Následující týdny jsem měla strach se ptát, jak pokračuje a zda je to ještě pravda. Překvapil a vydržel. Jsme na něj moc pyšní :)

4 komentáře:

wlcice řekl(a)...

Tak to klobouk dolů a velká gratulace k tomu!!

Jitka Neradová řekl(a)...

tak to je tedy frajer, to vůbec není lehké, takže má vůli. Gratuluji a obdivuji:-)

Miška řekl(a)...

Óbr gratulace!

Andrea řekl(a)...

Závidím agratuluji..můj táta završil svůj život infarktem v 50...koučřil 60 určitě..amůj muž tam zdárně spěje taky:-(((