pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

středa 28. dubna 2010

Brněnská přehrada

Včera jsme měly sraz s Albi a Veru na přehradě. Nejdřív jsme děti vypustily na Mraveništi, což je veliký venkovní areál členěný pro různě stará dítka. Ta naše si tam pěkně zařádila a my mohly v relativním klidu probrat novinky :).

Po obědě nám holky usnuly v kočárcích, tak jsme se ještě prošly. Přehrada je konečně napuštěná a od května by opět měly jezdit parníky. Tento výlet vřele doporučuji, zvlášť, když se spojí s vycházkou na hrad Veveří.





3 komentáře:

Andrea řekl(a)...

nepřej si lucko vidět, jak dopadl můj jediný výlet na veveří..někdy ti to budu vyprávět..můj muž má totiž z moravských časů na hradě kamaráda podkastelána.. atak se tam sprádskali, že já, moravy naprosto neznalá jse hledala, cestu pod perštejn..v noci, sd ožralým chlapem, co mi ssahal do řízení, vystupoval z auta..ještě te´d mi je z toho ouzko..ale Veveří bylo krásné:-)

LenkaS řekl(a)...

Jé ty spící dětičky jsou roztomilé! Tak to naše Emička nedokáže, je to nezmar ve spaní. Tiše závidím :-).
Je vidět, že jste si to holky užily!

Lucka řekl(a)...

Andy, zas na to poznavani moravy nikdy nezapomenes :D :D

Leni, holky padly unavou, ale na dlouho to spani nebylo. Sofi kocar nemusi - postel je postel :)