pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

čtvrtek 15. dubna 2010

Dialog s dcerou

 foto je ze včera. tričko dostala od babi a dědu ze Studence a je na něm nápis: Již od mala vychovávám své rodiče

Stojím u otevřeného šuplíku se Sofčiným prádlem a volám na Sofi:
Sofi, pojď si obléct tričko se šnekem
Sofi: Ne, neciii 
Svoji žádost opakuji ještě 2x - výsledek je stejný

Pak se naše malá Marnivá odebéře k otevřenému šuplíku a hrdě ukáže na růžové triko s flitry /tričko jako od kolotočářů/ a hlasitě pronese: toto
a klidně se nechá obléct do růžového flitrového trika


Doposud ji nevadilo, co jí oblekám, nyní má potřebu se ke všemu vyjadřovat. Nejsou jí ještě dva, a přesto ví, co chce. Raději nepřemýšlím, co bude za pár let...

8 komentářů:

Andrea řekl(a)...

nepřemýšlej..užij přítomnosti, lucko..vize zítřka jsou děsivé:-))))

LenkaS řekl(a)...

Lucko, u nás je to stejné! Je to někdy o nervy, ale vždy mne potěší, co vše už to naše dvacetiměsíční mrně dokáže. Hlavně prosazovat svou.

Sofi to moc slušííí! Ten šibalský výraz :-)

Lucka řekl(a)...

Andy, víš, že na tebe jsem myslela, když jsem to psala ;), proč jen jsou ty zkušenosti nepřenosné a těžko sdělitelné.. :)))

Leni, máš pravdu, zkouší to na nás :)

Jitka Neradová řekl(a)...

Modemanka každým coulem a výraz říká vše. Ta si tedy nic líbit nenechá:-) Ale je roztomilá, to velmi. Za pár let už bude mít rodiče vychované:-)

Jitty řekl(a)...

Lucko - tak tohle přesně znám od naší Sofi:-)). Jestli si nebudou v něčem podobné:-))
Ráda sem chodím, dívám se na hezké fotky a ráda si i počtu, proto jsem si dovolila přidat jedno ocenění. Víc u mě na blogu:-).

Gabro řekl(a)...

I já posílám jedno ocenění pro tvůj blog... Krásný večer.

Katka s Nancy řekl(a)...

I na mem blogu je jedno kytickate oceneni :-)

Andrea řekl(a)...

Náš u mě cenu, lucko