pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

středa 7. dubna 2010

Doma u Hitlerů

Naše láska vzkvétá,
SS helmy smeká..


Včera mě potkala kultura. Díky Janče jsem se dostala k lístku na představení DOMA U HITLERŮ aneb Historky z Hitlerovic kuchyně v Hadivadle v Brně.
Představení je seřazeno z šesti chronologicky řazených výjevů z Führerova života. Autorem je Arnošt Goldflam.

Nevěděla jsem co mám čekat, nedokázala jsem si představit jevištní komedii na toto téma. Výsledkem jsem byla nadšena. Adolfa Hitlera představoval výborný Petr Jeništa, jehož partnerkou byla Jana Plodková alias Eva Brownová. Díky malé scéně, kde představení probíhalo, jsem mohla ocenit dokonalou mimiku Vůdce.
Z některých veršů mi šel mráz po zádech, vybavovaly se mi souvislosti, které člověk z historie zná.

více o představení z idnes.cz.

Žádné komentáře: