pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

středa 14. dubna 2010

Vláčky a brněnské výstaviště

Ráno jsme s Fíkovou vstaly levou nohou, protivné jsme byly obě, a to velmi. V deset jsme odjely na cvičení, kde se Sofi vůbec nezapojovala, což mi na náladě nepřidalo. 

Po cvičení jsme si šli, už i s Vaškem, spravit chuť do Výtopny. Výtopna je skvělá malá restaurace, kde pití rozváží vláček. Nevím, kdo je nadšený víc, zda děti nebo tatínci. Aby to pražským nebylo líto, tak v únoru byla otevřena jedna Výtopna i v Praze. 

Pak jsme se odebrali na nedaleký veletrh, který byl zaměřen na oblast stavebnictví. Bylo vidět, že krize zasáhla i tento obor, vystavovatelů bylo podstatně méně. Co mě překvapilo, byl přístup samotných vystavovatelů. Očividně byli  znechuceni /až na vyjímky/, že musí vůbec vystavovat a kolemjdoucích lidí si nevšímali. Nechápu takové chování. 
Neustále srovnávám se strojírenským veletrhem, kam tedy chodí spíše veřejnost odborná. Díky Vaškové práci tento veletrh navštěvuji každý rok a ještě se mi nestalo, aby mě tam někdo ignoroval. A to rozhodně nevypadám na potenciálního zákazníka, obzvlášť s Fíkovou na ruce.

Pozitivní bylo, že jsme okoukli interiérové dveře, garážová vrata a obdobně důležité prvky, jež jsou nutné k rekonstrukci. Vaška, na rozdíl ode mě, zajímalo naprosto vše a být to na něm, tak na veletrh jdeme zítra znova....

Pro mě nejzajímavější exponát

5 komentářů:

Andrea řekl(a)...

No ty vláščky by mě zajímali..jak je to cenově??:-)

Lucka řekl(a)...

na Brno v pohodě, hodně lidí tam chodí hlavně na meníčka..

Pan WLK řekl(a)...

Na železnici, dějou se věci...
Vypadá to dobře, hned bych zašel, až otevřou tu u nás, vyzkoušíme.

Barování se líbilo? Ještě zpracovávám pár zajímavých ukázek, snad to stihnu dnes.

Lucka řekl(a)...

Jám myslela, že už otevřená je..

Barování se mi líbilo tak, že bych kvůli takové akci i do Prahy jela :))

Ukázky vítám!!!

wlcice řekl(a)...

To je tedy super obsluha!! Originální a jistě i zábavná! ;-)