pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

středa 26. května 2010

dny plynou

Jsme se Sofi doma samotné. Vašek odjel na služební cestu a zatím není jisté, kdy se vrátí. Každý den něco podnikáme, ale neděje se nic význačného. 

Včera jsme byly na hřišti pod Špilberkem. I když je to v centru Brna, tak je tam oáza klidu - jen tedy lituji místní obyvatele, jelikož tamní hřiště je neustále obsazené.
Nejřív to na takový výlet vůbec nevypadalo. Pršelo a hřmělo. Slunce se nakonec ukázalo, tak jsme mohly vyrazit. Prozřetelně jsem Fíkové vzala náhradní kalhoty, měla jsem obavy, aby nás pan řidič na zpáteční cestě nevykázal z autobusu. Obavy byly oprávněné. Dítka byla neuvěřitelně špinavá - avšak spokojená.

Taky se divím, že holky neulovily nějaké to klíště. Lozit do svahu byla nejlepší zábava.

Dnes jsme dopoledne vyrazily do solné jeskyně. Holky si mohly pohrát a my se při zpáteční cestě zastavily na Zelňáku v trhu. Nevěděla jsem, co mám koupit dřív. Leč moje zavazadla měla jen omezenou kapacitu, tak jsem musela vybrat pouze pár kousků zeleniny. Výběr byl neskutečný.
Neodolala jsem a koupila si pivoňky. Čekám, zda rozkvetou.
Dřív jsem je viděla na každém rohu u nás na vesnici, teď již několik let nejsou vidět.


"Vázy" si nevšímejte, pořád ještě žádnou klasickou vázu nemáme, tak posloužil spodek od šejkru, který ani nevím, jak se u nás vzal :)))



3 komentáře:

Aranel řekl(a)...

Pivoňky mám moc ráda a na váze nesejde, však ona časem bude :o)

Andrea řekl(a)...

já vám holky tu pohodičku závidím...

Lucka řekl(a)...

Aranel, taky věřím, že jednou bude :))

Andy, ještě pár dní!!!