pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pátek 2. července 2010

Jak jsem dojila kozu

Naše kamarádka Veru hlídala svým kamarádům hospodářství nedaleko Brna. Tak jsme se s Fíkovou jely podívat na kozy a slepice.

Musím říct, že to byl krásný den v nádherném prostředí. Holky si to MOC užily. Sofi nechtěla jít dolů z trampolíny a já jsem zažívala infarktové stavy, jelikož tam nebyla síť  - i když večer jsem byla již značně otupělá a poslechla radu Veru, ať se raději nedívám, protože stejně nemůžu být na všech místech najednou.


Odpoledne Veru napustila holkám vanečku a zejména o Adriance jsme nějakou dobu nevěděli.



Sofi dala přednost houpačce.


Večer jsem zkoušela podojit kozu Nelu. Ještě jsem nezapoměla, jak se to dělá, ale dřina je to pěkná, zvlášť když člověk není zvyklý. Koza Nela i já jsme to přežily ve zdraví.

Ač nejsem velký milovník sýrů, tak domácí kozí sýr s česnekem byl nepřekonatelný.

Více fotek je na rajčeti, ráda pošlu i heslo.  Jelikož tam děvčata běhala v rouše Evině, tak to nechcí dávat na blog.

4 komentáře:

LenkaS řekl(a)...

Tak to jsi dobrá, koza mlíko hned tak každému nepustí. :-)
Je fajn, že jste si užili krásný letní den.

Andrea řekl(a)...

jsi dobrá..do kozy bych nešla...

NP řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

baby has a lovelypussy