pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 12. července 2010

Stínítka na inkubátory pro BabyKlokánky

Na počátku bylo slovo.
V práci jsem před svou kamarádkou Jančou Kučerovou prohodila ( "prohodila" = zapáleně jsem jí vyprávěla), co by bylo potřeba udělat pro předčasně narozené děti v Olomouci. Janča o BabyKlokáncích již ode mě věděla. Nedávno se angažovala při nákupu Ikea plédů na šití zavinovaček a čepiček pro předčasně narozená dítka.
Tentokrát byla potřeba látka na stínítka na inkubátory pro BabyKlokánky

Janča má bratra, pana Tomáše Kučeru, který spolu se svou rodinou koupil látku na 17 přehozů na inkubátory.
Samotná látka stála 2500 Kč. Moc jim děkuji za látku, tolik peněz bychom dávali dohromady hodně dlouho.

rodina Kučerovic

Když už byla látka, tak jsem dumala, kdo provede střih a šití. Pak jsem si vzpoměla na tetu Ivu Sigmundovou. Teta řekla,  že zkusí ušít jeden, aby se vidělo, jak moc se látka srazí. Když jsem se ptala, jak to to tedy vypadá, tak mi teta nahlásila, že z role látky vyšlo 17 přehozů. Teta během pár dní všechno vyprala, napařila, nastříhala, ušila, vyžehlila, poskládala, zabalila. Teta je prostě rychlík :)

teta Iva s naší Sofi

Nyní jsou přehozy na Hané, kde čekají, až budou transportovány do Olomouce. Jeden jsem si dovolila vybalit:



Všem, kdo se podíleli na této akci,
DĚKUJI. 


Velmi si vážím toho, že věnovali peníze, materiál i svůj volný čas tak prospěšné akci.


1 komentář:

Andrea řekl(a)...

je fajn, když se podaří dobrá věc!