pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

úterý 12. října 2010

Jak se chystají venkovští balíci do Prahy

Díky Wlčímu nasazení k nám dopotuvaly lístky na Barování se Sandrou Novákovou do Prahy. Ještě v pátek jsem si myslela, jak Vašek bude doma a pojedem spolu pěkně autem. Jenže Vaškova práce nás opět vypekla a on musel jet pracovat - naštěstí to bylo směrem ku Praze. Já jsem se do Prahy měla dopravit vlakem.
V neděli jsem začala s přípravami. Mému muži jsem umyla auto, nachystala čísté oblečení, parfém, svačinu, lístek do peněženky - měl moc starostí na střeše a já byla strašně ráda, že do této hurá akce jde se mnou, i když ví, že ten den bude hodně náročný, tak jsem se snažila mu to ulehčit, jak jen to šlo.
Vašek v pondělí v šest ráno vyjel a plán zněl tak, že okolo sedmé večerní by mohl být v Praze.

Já jsem měla na pondělí objednané mamografické vyšetření a to hodinu před odjezdem mého rychlíku do Prahy. Poprosila jsem mámu, zda mě dopraví do ordinace a pak rovnou na nádraží. Ani jedna z nás tuto část Olomouce neznala, tak jsem byly vybavené tátovou navigací. Můj táta viděl, jaký stres plyne z toho, abych to stihla, tak vyjel se svým tirákem v půl dvanácté v noci směr Slovensko, aby to stihnul a mohl nás odzvézt.
V ordinaci to šlo jako na drátku, pouze před mým vyšetřením se to zaseklo. Celá nervózní jsem koukala na hodiny, abychom to stihli na nádraží a neujel mi vlak.
Vlak jsem stihla. Do Prahy dojela.

Na poslední chvíli jsem se domluvila s kamarádkou z Prahy, která mě doprovodila z nádraží do centra, kde jsme měly sraz ještě s jednou kamarádkou. Tři hodiny jsme strávily vykecáním o všem možném a čas strašně rychle utekl. Pak jsem měla luxusní doprod až k Besedě, kde se akce konala.


1 komentář:

Andrea řekl(a)...

Já vám to fakt závidím:-) kulturisti:-)