pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

sobota 23. října 2010

Kačeny

V neděli byla zima. Potřebovala jsem vyvětrat Sofi a nakoupit. Nákupy Sofi moc nebraly, tak jsme vyzvedly Alenku a šly se projít po krásách podzimního Prostějova.
Už jsem nevěděla, kam bychom mohly ještě jít, Alenku napadlo, že bychom mohly jít krmit kačeny.
Měla jsem obavy z parkování, naštěstí místa bylo jako pro tirák, tak i tuto překážku jsme překonaly.

Z Brna mám zkušenost, že kačeny bývají tak přežrané, že za rohlíkem ani nepřiplavou. Prostějovské kačeny překvapily. Hnala se jich celá hejna včetně labutí, až jsem musela dojít pro nášup do auta. Sofi byla nadšená, místy jsem měla strach, že při házení rohlíků skočí do rybníka.

1 komentář:

Andrea řekl(a)...

Gratulace k nezmlsaným kačenám:-)