pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 29. listopadu 2010

Okna

Aby toho nebylo málo, tak v tom nejhorším období (viz. předchozí článek) nám přijeli měnit okna v celém domě.
 Ve středu začali. U mě se stav nelepšil, tak jsem zneužila konexí hodné kamarádky a šla na ORL. Tam mi udělali výtěry, poslali na odběry a plicní.

Po třech týdnech to byl krok kupředu. Dostala jsem jiná ATB a paní doktorka konstatovala zánět průdušek. Vtipně podotkla, že bych se měla vyvarovat prašnému prostředí. Vrátila jsem se do totálně rozbombardovaného domu, kde jsem se nemohla, ani nadechnout.
Kdo někdy měnil kastlová okna v domě z vepřovic, ví o čem mluvím.
Bylo třeba mě někam uklidit. Nebylo myslitelné, abych v domě spala. Nakonec jsme skončili v penzionu - nechtěla jsem využít nabídky na přespání, jelikož ATB mi ještě nezabrala a kašlala jsem, jak starý tuberák. Naštěstí se další den již vše v lepší obrátilo - alespoň co se týče oken a mohla jsem se vrátit domů. Normálně bych měla výčitky, že jsem nemohla pomoct s úklidem. Bylo mi tak blbě, že mi to bylo jedno.

1 komentář:

Andrea řekl(a)...

Luci..moc na tebe myslím:-(((