pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

čtvrtek 28. dubna 2011

Flora Olomouc

Už v únoru jsem si naivně plánovala, jak celá rodina vyrazíme na procházku na Floru. Park je tam vskutku krásný. Leč realita vzala za své. Spěchali jsme, nebe nad námi se černalo a Vašek byl myšlenkami u štukování omítek. 

Přesto jsem ráda, že jsme se tam alespoň na skok dostali. Nikde jsem nemohla sehnat vějířovku do truhlíku, i na výstavě byl omezený výběr, našla jsem jen modrou variantu. Jinak na výstavě bylo kde co. Vašek tam byl poprvé, líbily se mu skleníky i park, tak doufám, že se tam brzo dostaneme znovu.

Cestou zpět nás zastihla pěkná bouřka, než jsme došli k autu, tak jsme byli mokří.  Po chvíli padaly i kroupy. Byla to místní záležitost, doma jsme měli téměř suchý dvůr.

2 komentáře:

Amelie řekl(a)...

Nádhera, taky jsem tam ráda jezdila.

Andrea řekl(a)...

vypadá to krásně, ale mé ruce nejsou zelené:-((