pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

sobota 4. června 2011

kozel zahradníkem

byly doby, kdy náš statek měl několik desítek hektarů, žel díky rodinnému dělení nám zbyl dům a kus zahrady. Hodně let se dřelo na polích ve velkém. 
Ještě pár let zpátky jsme měli pronajaté políčko a na něm mimo brambor, ještě obilí a řepu. Nyní máme v zahradě jen pár řádek brambor.

 na zbylém kousku políčka máme dýně, cukety - táta tvrdí, že na podzim s tím půjdu do trhu, jestli všechno bude plodit.

Dole v zahradě mi Vašek vyrobil mini záhonek mezi rybízem a jostou. Jsou tam balkónová rajčátka, bazalka  a pár kytek. Chodíme zalévat a kocháme se přírůstky, z každého květu mám radost :)


5 komentářů:

Michaela K. řekl(a)...

KEÁSA! :) mé zastydlé zahradnické srdce jen zaplesalo! :)) Jen tak dál Luci ;)

Andrea řekl(a)...

docela tomu rozumím,co máme chalupu,předtím mi to neříkalo nic.já tedy začínám s kytkami,na zeleninu tu prostor není.zatím mám tři:-) na mě až dost:-) :-)

Emily řekl(a)...

Bacha, říká se čím hloupější sedlák (zahradník), tím větší brambory. Asi bych jich měla pár zasadit, určitě je budu mít obrovské :o)))
Momentálně sbírám všude slimoše.
A asi stárnu, protože jsem jako dítě nenáviděla plet zahrádku, okopávat. A říkala si, že já nikdy... A teď se chodím těšit ke kytkám a obhospodařuji své 2x2 zeleninové políčko s velkou radostí.

Lucka řekl(a)...

Emily, :))))))
na slimáky platí pouze rostlinky obsypat pískem..
u nás jsou taky, ale není to tak hrozné..

danialexi řekl(a)...

Pár řádků? :-)

Ale krása. :-)

My máme akorát tak na balkoně pažitku, rajčata a bazalku. Ehm, teda chlap má. :-)