pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

středa 15. června 2011

malé radosti

 Za normálních okolností nemám potřebu hlídání Fíkové, je zvyklá se mnou absolvovat kde co, včetně lékařů, nákupů, úřadů. Poslední dny je Sofi sama ráda, když se dostane někam beze mě, jelikož s maminkou moc sranda není. 
Babička šla včera vyřizovat nějaké sousedské záležitosti na kraj vesnice a Sofi vzala sebou. Bylo to moc fajn, mohla jsem hodit nohy na gauč a nevysvětlovat, proč zrovna dělám, to co dělám :))

 Od "sousedů", jež bydlí na začátku vesnice, jsem dostala kytku ze zahrádky. Růžičky neskutečně voní. Už jen to, že si paní F. vzpoměla a kytku po mámě  ji poslala, mi udělalo radost :)


Děda přes týden moc doma není. Včera se stavil na chvílí, než odjel skládat. Musela jsem ještě k pediatrovi, tak jsem Sofi s dědou zanechala vlastnímu osudu. Nepotřebovali mě. Naprosto si vystačili sami.


Naše kočka mi moc radosti nedělá. Co před ní hermeticky neuzavřu, tak do toho vleze. Ať je to dětské oblečení, koš, kočár či taška do porodnice. Jak to tak vypadá imunitní systém miminka budeme posilovat od počátku.
Radost mi dělají kamarádky, co se ozvou "jen tak". Včera jsem se u jednoho takového telefonátu pěkně nasmála..

Dnes mě čeká výlet do Brna, pojedeme se Sofi vlakem, tak to zas bude zážitků :)

4 komentáře:

Aranel řekl(a)...

A to se budou v porodnici divit až otevřou tašku :o)

Andrea řekl(a)...

to je fajn,ozvat se jen tak...dělám to jen na face,ale ráda s tebou píšu.

Lucka řekl(a)...

Andy, to já taky :)

Aranel, tak stejnou připomínku měli i mí rodiče :D

danialexi řekl(a)...

Kytička je krásná. :-)