pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

sobota 9. července 2011

Radosti a strasti šestinedělí

Nebála jsem se porodu, bála jsem se šestinedělí. Po porodu Sofi to bylo náročné období a trvalo déle, než jen šest neděl. Kvůli této době jsem v sobě zvažovala, zda tím chci ještě někdy projít. Dnes, už vím, že jsem měla vyhledat pomoc a netrápila bych se tak dlouho, leč zkušenost je nepřenosná. Ač mi pomoc byla nabídnuta, tak jsem si nemyslela, že ji potřebuji..

Nyní jsem v půlce šestinedělí a je mi moc fajn. Až na počateční problémy s kojením  a toho, že mne dojme i reklama na prací prášek, můžu říct, že je to nyní lepší. Měla jsem obavy, jak zvládnu druhé dítě. Pochopila jsem, že se tyto starosti nenásobí počtem dětí, ale s rostoucí zkušeností roste i efektivita zvládání rodičovské péče - alespoň prozatím.

Karolka k nám vplula, jako by k nám patřila odjakživa. Je báječné vidět Sofi, jak chová Karolínku a říká jí: Tady je tvá sestřička. Méně užasné je, když si sedne ke Karolínce, mává ji s rukou a huláká: Karolínka spinká - jen dodám: spinkala :)


Původně jsem chtěla psát o tom, jak u nás je nyní jedna návštěva za druhou, ale to až někdy jindy..

foto: Petjan


5 komentářů:

thora řekl(a)...

Wunderschönes Mädchen. Auch das Foto bei FB gefällt mir sehr gut. Alles Gute für dich und deine Familie.

Iva řekl(a)...

Tak to je prima, že to tak hezky zvládáte. Jo amimichodem, mě taky dojímá reklama a to teda fakt nejsem v šestinedělí :)

Aranel řekl(a)...

Miminečko je náderný !!! ono podruhé jde všechno líp a člověk bere věci sportovněji...kdoví, jaké to je potřetí.......:o) Krásnou neděli

Amelie řekl(a)...

Nádherné miminko. Jsem ráda, že to tak parádně zvládáte.

Andrea řekl(a)...

Potřetí:-))Potřetí to je fajn...já se vždycky bála porodu, nemám ráda nepohodlí a bolest a cizí prostředí..jak vpluju domů o šestinedělí nevím:-) Potřetí jako podruhý a poprvý:-)

Rozhodně už čověk máloco rozhodí, i po těch 14 letech:-))