pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 31. října 2011

krásný podzim


Lampionový průvod byl krásný. Všude plno světel. Rodiče naší kamarádky vybavili lapionem i mě. Asi po dvaceti letech jsem měla lampion se svíčkou, byla jsem svému okolí pěkně nebezpečná.
Vůbec se svíčkami máme v rodině problém a podpálíme kde co.
Moje maminka si včera podpálila notebook. Našteští funguje, ale díra o velikosti dvou mexických dolarů v něm je.


 
Objevili jsme geocaching. Vašek díky tomu navštívil místa v okolí, která nikdy neviděl.

Je to super relax. Jdeme ven, dozvíme se něco nového a hladina adrenalinu se často povážlivě zvyšuje.


a podzim se letos vskutku vydařený...

6 komentářů:

Jarka řekl(a)...

Tak příště půjdu raději s lampionem, lenost doma se nevyplácí,ohořelý počítač, já na mrtvici jen svíčka hořela vesele dál.
Požadavek: chci lampion!

Gabro řekl(a)...

Teda, opravdu originální označení notebooku :-). A souhlasím, podzim je letos krásný...

PS: Když si uděláte výlet do Prahy, ráda Vás nafotím :-).

wlcice řekl(a)...

:-) poněkud originální způsob, jak odradit zloděje :-)

Andrea řekl(a)...

No fakt to je originál, jak se jí to povedlo...a vítej do rodiny kačerů:-)

Amelie řekl(a)...

Krásné fotky, ta s těma kolejeme se mi moc líbí.

danialexi řekl(a)...

Haaaa, geocaching. :-) Foto s lampionem krásné, taky ukládáte broučky? U mých rodičů ve městě to tak je, ale letos mě ani nenapadlo jít, až za rok, až bude dítko chodit.