pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pátek 14. října 2011

proč mám blogovací výpadek

odpověď je jednoduchá - stěhujeme se.

tento týden jsme poprvé spali v našem bytečku. I když nám připojení funguje, tak zatím používáme pouze jeden počítač. Nejsme schopni zprovoznit další.

Plánovala jsem si, jak se v klidu a postupně přestěhujeme. Realita je jiná. Máme tu trochu chaos, vše mi jde pomaleji, než jsem čekala, ale ničemu to nevadí.

I když bych moji mámu ráda zbavila našeho zbytku harampádí co nejdříve :))

Sofi spí ve svém pokojíčku a nese to statečně. Karolínka má svou postýlku, kterou i nadále pohrdá. A naše kočka má dvojí stravu, chodí tam, kde zrovna někdo je.





až  se zabydlíme, bude to se mnou zase lepší :)




5 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Krásné fotky. A chaos při stěhování je normální..a navíc s děrma... Bude líp. :-)

Aranel řekl(a)...

Popravdě si nedovedu představit jak to můžeš zvládat. Máš můj obdiv! A zase ta vize šťastných a veselých Vánoc ve svém....to musí být motor :o)

danialexi řekl(a)...

Ha, IKEA vidím. :-) Kočenda má taky. :-D
Fotky krásné, myslím, že to u vás musí vypadat nádherně. :-)
A jsi dobrá, že zvládáš dvě děti a ještě stěhování.

Andrea řekl(a)...

Bude to krásný..už je to znát..Ikea vede...škoda že už máme dáno, taky bych do toho šla...

Lucka řekl(a)...

mít dostatek financí, koukám jinde, než v Ikey.
Třeba takový klasický ušák - křeslo, by se mi moc hodil. ALe i ty antiky jsou nehorázně drahé