pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pátek 6. ledna 2012

kecal

Sofi má dneska svůj den. 
Karolínka ležela na matraci na zemi, měla jsem strach, aby nespadla, ale zároveň jsem měla špinavé ruce, tak 

říkám Sofi: Sofi, prosím tě, koukni na Karolku, ať nespadne..
Sofi odpověděla: Tatí, posuň Karolínku, já nemůžu, mám plné ruce..

za pár minut poté:
Já: Sofi, ukliď si prosím hračky..
Sofi: Maminko, my budeme mít návštěvu, že mám uklízet?
:))))))
 Ještě lepší jsou její hrací "dialogy", nejlíp když mluví na Karolku.
"Karolíno, říkala jsem ti neřvi, musím to tady ještě dodělat.."
měla bych se nad sebou zamyslet, koho asi napodobuje......:)))) 
EDIT: Karolínce konečně vykouknul zub!!

5 komentářů:

Jitka Neradová řekl(a)...

Vidím, že se nenudíte:-) Veselé hlášky. A následně se nenudíme ani my, Vaši čtenáři. Gratuluji k zoubku a přeji plno dalších veselých dialogů:-)

Amelie řekl(a)...

Gratuluji k prvnímu zoubku. Mě baví Jenda a svoje hlášky slýchám od Elišky. :-P

Andrea řekl(a)...

je to nádherný..jak se v těch dětech slyšíme, tedy ne vždy je rto nádherné:-))

danialexi řekl(a)...

Sofi je úžasná. :-)

Mimochodem, "konečně" zub? :-) Vždyť moje dítě má ve skoro 16 měsících teprve 4. :-D
Gratuluju každopádně. :-)

Lucka řekl(a)...

Lexi, oproti té první Cácoře