pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

sobota 4. února 2012

Sobotní nic dělání

celý den děláme NIC
(úklid a vaření se nepočítá)

užívají si to všichni, včetně kočky 

Karolínka se snaží neustále k čemukoliv dostat, aby to mohla montovat. Roste jí další zub. Je trochu nachlazená - snad to nebude nic horšího.
Sofi si oblékla šaty, které nosila, když jí bylo 18 měsíců - překvapivě jí jsou, jen tedy délka je poněkud trochu více mini :)

Chystala se k nám návštěva, neměla jsem nic dobrého ke kafe, tak jsem si říkala, že vyzkouším bábovku do hrnku. Je to jednoduchý recept do mikrovlnky - troubu stále nevlastníme. A výsledek byl báječný.


Přijela kamarádka s dvěma dětma (2,5 roku a 7 měsíců). Ani jsem nečekala, jak si děti vystačí a budou spokojené bez nás. Bylo to moc fajn.
Nikomu nevadilo, že je venku taková velká zima.

5 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Bábovku do hrnku? To zní hezky. Nemáš recept? Nedáš? Prosííím.

Lucka řekl(a)...

tady je recept: http://www.prozeny.cz/pavlac/vase-recepty/moucniky-a-dezerty/31080-babovka-do-hrnecku

doporučuji dát těsto pouze do 1/3 hrnku, hodně nabude

wlcice řekl(a)...

Kočky umějí NIC dělat úplně nejlíp :-))

Bábovka do hrnku? Já znám jenknedlíky do hrnku :-) to jsou mi inovace ...

Blanka řekl(a)...

Tohle dělaly děti někdy minulý týden a je pravda, že stály u mikrovlnky a řvaly, že to z toho hrnku určitě uteče, já jsem nechutnala, ale prý je to jednlé.

Andrea řekl(a)...

Sofi má tak krásný háro..ty naše tři chlupy dvěma řadama:-(