pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

úterý 17. dubna 2012

Taylor McFerrin

Světe div, já jsem se dostala na kulturu :)

Kamarádka mi zavolala v pondělí, zda nechci jít na koncert Taylora McFerrina do Jazz Tibet Clubu v Olomouci, a protože byl Vašek doma, tak jsem neváhala ani minutu.

Kdyby byl koncert jakýkoliv, mě by se líbil, už jen tím, že jsem byla někde jinde, kde jsem se mohla soustředit jen na hudbu. Taylor byl báječný :)


Pokud je vám jméno Taylor McFerrin povědomé, jste blízko. Taylor je synem svého slavného otce Boba McFerrina a rozhodně mu nedělá ostudu. Jablko nepadlo daleko od stromu. Sama bych neuměla popsat hudební styl, který Taylor provozuje, na upoutávce stojí: klávesy, vokály a beatbox v podmanivé směsi soulu 60. let a vlastní vize hip-hopu.

Mě učarovaly vokály. Stála jsem uprostřed davu, měla jsem zavřené oči a tělem mi rezovala úžasná hudební vlna. Byl to skvělý zážitek.

Jen houšť 8)

2 komentáře:

danialexi řekl(a)...

Přiznávám, že mně tohle jméno nic neříká, ale každopádně gratuluju k příjemnému povyražení! :-)

Amelie řekl(a)...

Mně taky nic neříká, ale určitě to bylo fajn.