pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

neděle 10. června 2012

Prodaná nevěsta

Včera jsem viděla Prodanou nevěstu v Moravském divadle Olomouc. 
Měly jsme lístky do první řady a moc jsme si to s kamarádkou užily. 

Už jen to, že jsem se mohla obléci do "svátečního" a jít bez dětí, bylo pro mě zážitkem.

Už jsem tuto operu viděla v Brně. Olomoucká verze se mi líbila víc. Nebyly to jen operní árie, ale zpěváci hýřili vtipem a operu přiblížili i lidem, kteří tento žánr moc nemusí. 

Doufám, že se toto zpracování objeví na jevišti i v září, abych na něj poslat i další nadšence.

Děkuju našim, že pohlídali holky, než se Vašek vrátil z práce (ano, opět se nám plánování lehce vymklo z rukou :)))

5 komentářů:

Amelie řekl(a)...

To je fajn, že sis vyšla bez dětí a ve svátečním, to bych si nechala také líbit.

Jarka řekl(a)...

hlídání mi vůbec nevadilo, lepší, než sedět tři hodiny na opeře :))))

holky byly výborné!!

užili jsme si to.

Aranel na cestě.... řekl(a)...

Také chci za kulturou...hodit na sebe sváteční šat a ...bez dětí :o)

Lucka řekl(a)...

provokatérko :)))

eL Familia řekl(a)...

Tak to musel být fajn zážitek:)

Já nikdy na žádné opeře nebyla. Na různých koncertech klasické hudby ano, ale nikdy na opeře nebo baletu. Už dlouho manžela lámu (a daří se mi), tak že jen co něco vhodného vybereme, půjdem do toho (nemáte tip?). Těším se, že zase zdolám nějaké své "poprvé":)))