pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

pondělí 6. srpna 2012

víkend s dětmi

o víkendu k nám přijeli kamarádi ze Znojma.
(po dlouhé době jsem několik dní nezapnula PC a nebylo to vůbec špatné :))

Stihli jsme plavání, grilování, procházky, povídání, zpívání.. a spoustu dalšího.

Děti si užívaly svobody dvora


Plavání na Stražisku bylo super. Albi s Tomem se dokázali postarat o všechny děti, tak jsme si mohli s Vaškem v klidu zaaplavat :)



Dobře jsme se najedli.


Déšť nám náladu nezkazil

Moc fajn to bylo :)

4 komentáře:

Aranel na cestě.... řekl(a)...

Věřím, z krásných fotek sálá skvělá nálada :o) a Karolka je už taky parťák :oD

danialexi řekl(a)...

Už jsem jukala na fotky na fb a jako faaaaakt krásné. Dýchá z toho radost a pohoda. :-)
A já závidím. :-)

eL Familia řekl(a)...

Pěkně jste si užívali....já už nebyla na koupálku ani nepamatuju:)
Děti mají krásné pláštěnky.

Andrea řekl(a)...

Těším se, že taky na dovče nezpnu PC..kolik já bych toho udělala, nebýt PC:-)))