pokračování Fíkovic rodiny


pokračování Fíkovic rodiny
naleznete zde

http://fikova2.blogspot.cz/

čtvrtek 22. listopadu 2012

hraček netřeba

Jelikož děti poslední týden dost marodily, tak jsem se vrhla na úklid a různé, nyní mě nekamenujte, vánoční chystání. 
Poprvé mám tak brzy nachystaná vánoční přání, ušité a nadité adventní pytlíčky a mnoho dalšího. 
Musím říct, že se velmi těším, až nám začne "normální" režim a konečně budeme chodit ven a taky plavat.

Děti nevypadají nijak nemocně, spíš tvoří haldy nepořádku, už i Sofi ten nepořádek nazývá jiným jménem - kde to asi slyšela :))

Nemůžu přidávát fotky, mám plnou kapacitu. Momentálně řeším, za jsem schopna si vytvořít nějaké vlastní stránky, či budu využívat dále tuto formu blogu - budu velmi ráda za vaše zkušenosti a tipy :)

1 komentář:

Amelie řekl(a)...

Já se taky divím, že mi ještě nedošla kapacita. Tip nemám a na vánoční chystání nemám čas.